Nieuwe naam voor promotieorganisatie TRN

TRN heeft een nieuwe naam. Vanaf gisteren heet het promotieorganisatie officieel het Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen. Voorheen ging de organisatie als Toerisme Recreatie Nederland door het leven.

Volgens een schrijven van F.J. van Driem, algemeen directeur van het Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen, maakt de nieuwe naam duidelijk dat de organisatie zich richt op de toeristische en zakelijke reismarkt. Zakelijk, helder, modern en internationaal. Dat streeft de organisatie na met de nieuwe naam én een nieuwe huisstijl.

Tijdens de Vakdag van de Vakantiebeurs in Utrecht werd de nieuwe naam officieel gepresenteerd.

Volgens een schrijven van F.J. van Driem, algemeen directeur van het Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen, maakt de nieuwe naam duidelijk dat de organisatie zich richt op de toeristische en zakelijke reismarkt. Zakelijk, helder, modern en internationaal. Dat streeft de organisatie na met de nieuwe naam én een nieuwe huisstijl.

Tijdens de Vakdag van de Vakantiebeurs in Utrecht werd de nieuwe naam officieel gepresenteerd.