Tweede editie wedstrijd Café Cadeau van start gegaan

Grolsch is gestart met de werving voor de tweede editie van Café Cadeau. De bierbrouwer daagt ondernemers en aspirant ondernemers om wederom een vernieuwend horecaconcept te bedenken. Voor de winnaar ligt € 120.000,- klaar, € 30.000,- minder dan vorig jaar.

Met de wedstrijd wil Grolsch innovatief ondernemerschap stimuleren en de horecasector een kwaliteitsinjectie geven. Aanmelden is mogelijk tot 27 februari via www.cafecadeau.nl. De inzendingen worden beoordeeld door een deskundige jury. Naast Grolsch is ook Dranken Organisatie Nederland initiatiefnemer van de wedstrijd ‘Café Cadeau’.

Vorig jaar wonnen Wilko Riezebos en Mathijs Dijkstra met hun concept The Cruise. Dit concept combineert groepsfeesten met reguliere gasten en dat is een steeds wisselend thema. The Cruise richt zich niet alleen op discotheek- en feestcafépubliek, maar biedt ook georganiseerde feesten aan voor groepen.

In 2003 telde Café Cadeau zo’n 210 aanmeldingen. Grolsch verwacht dit jaar een hoger aantal deelnemers.

Met de wedstrijd wil Grolsch innovatief ondernemerschap stimuleren en de horecasector een kwaliteitsinjectie geven. Aanmelden is mogelijk tot 27 februari via www.cafecadeau.nl. De inzendingen worden beoordeeld door een deskundige jury. Naast Grolsch is ook Dranken Organisatie Nederland initiatiefnemer van de wedstrijd ‘Café Cadeau’.

Vorig jaar wonnen Wilko Riezebos en Mathijs Dijkstra met hun concept The Cruise. Dit concept combineert groepsfeesten met reguliere gasten en dat is een steeds wisselend thema. The Cruise richt zich niet alleen op discotheek- en feestcafépubliek, maar biedt ook georganiseerde feesten aan voor groepen.

In 2003 telde Café Cadeau zo’n 210 aanmeldingen. Grolsch verwacht dit jaar een hoger aantal deelnemers.