Grobak wil ' fun' uitstralen met Fruitella-ijs

Fruitella is 'fun' . En ijs is 'fun'. Reden voor Grobak een samenwerkingsverband aan te gaan met snoepleverancier Fruitella. Samen presenteerden zij op de IJsvak het nieuwe Fruitella-ijs. Het ijs dat honderd procent natuurlijke kleur- en smaakstoffen bevat kan worden gemaakt op de eigen melk-ijsmix van de ijssalonhouder. Door enkele toevoegingen aan het ijs te doen, ontstaat de bekende smaak en textuur van Fruitella. Deze toevoegingen worden door Grobak in speciale pakketten geleverd.

Tijdens een zeer goed in elkaar gezette Powerpoint-presentatie overtuigde woordvoerder Frank van Pelt van Grobak menig ijssalonhouder over het aanstaande succes van dit speciale ijs voor het komende ijsseizoen. ‘Als je mee kunt liften op zo’n bekend snoepmerk, dan zou je gek zijn als je dat niet doet.’ Hij benadrukte dat kinderen dé doelgroep van de ijssalons zijn. ‘Als kinderen ervoor zorgen dat familieleden een ijsje voor hen en zichzelf kopen, dan zijn zij het die ‘getriggerd’ moeten worden met speciale ijsjes en acties.’

Grobak beantwoordt aan die ‘ triggervraag’ met een aanbieding. De ijssalonhouder kan bij de leverancier speciale actiepakketten bestellen. In deze actiepakken zitten onder andere A1-posters, wobblers, vlaggenlijnen, een maxi-koker en zo’n tweehonderd kleurplaten. Verder is er een prijzenpakket beschikbaar. Dit pakket bestaat uit drie skateboards, 72 Fruitella-waterballen en mini-fruitella’s. Klanten maken kans op dit prijzenpakket door kraskaarten in te leveren.

Van Pelt tijdens zijn Powerpoint-
presentatie.
Het Fruitella-
actiepakket.

Tijdens een zeer goed in elkaar gezette Powerpoint-presentatie overtuigde woordvoerder Frank van Pelt van Grobak menig ijssalonhouder over het aanstaande succes van dit speciale ijs voor het komende ijsseizoen. ‘Als je mee kunt liften op zo’n bekend snoepmerk, dan zou je gek zijn als je dat niet doet.’ Hij benadrukte dat kinderen dé doelgroep van de ijssalons zijn. ‘Als kinderen ervoor zorgen dat familieleden een ijsje voor hen en zichzelf kopen, dan zijn zij het die ‘getriggerd’ moeten worden met speciale ijsjes en acties.’

Grobak beantwoordt aan die ‘ triggervraag’ met een aanbieding. De ijssalonhouder kan bij de leverancier speciale actiepakketten bestellen. In deze actiepakken zitten onder andere A1-posters, wobblers, vlaggenlijnen, een maxi-koker en zo’n tweehonderd kleurplaten. Verder is er een prijzenpakket beschikbaar. Dit pakket bestaat uit drie skateboards, 72 Fruitella-waterballen en mini-fruitella’s. Klanten maken kans op dit prijzenpakket door kraskaarten in te leveren.

Van Pelt tijdens zijn Powerpoint-
presentatie.
Het Fruitella-
actiepakket.