Doelstellingen
Etos wilde direct en door een op een contact de merkfilosofie van Etos uitdragen bij de consument. Door het event creëerde het meerwaarde voor de bezoeker en onderscheidde het zich van de concurrentie. Er werd vooraf gemikt op 30.000 tot 35.000 bezoekers tijdens het vijfdaagse event.
De participatie van leveranciers is daarbij onontbeerlijk. Etos bood hen de mogelijkheid tot rechtstreeks klantencontact, waarmee zij bijvoorbeeld de reactie op nieuwe producten konden peilen. Een succesvol event versterkt de samenwerking tussen Etos en leverancier.
Resultaten
Het event trok uiteindelijk de gewenste 32.000 bezoekers. Zij kwamen af op 66 Etos-leveranciers en 18 andere leveranciers. Het aantal deelnemende leveranciers lag daarmee iets lager dan gewenst. Zowel bezoekers als deelnemers hebben het event als heel positief ervaren hebben, zo blijkt uit enquêtes.
Het event was een goed instrument om de binding tussen Etos en klant te versterken. Daarnaast zorgde het event voor een grote diversiteit in samenwerkingsvormen en face to face contact tussen Etos-medewerkers en leveranciers.