nieuws

Bavaria wisselt na zeven jaar van reclamebureau

Horeca

De slagzin van Bavaria (‘Zo, nu eerst een Bavaria’) wordt binnenkort anders ingevuld. Dat meldde Peer Swinkels, marketingdirecteur van Bavaria in de nieuwsbrief van Adformatie. Swinkels deed zijn uitlating bij de bekendmaking dat de bierbrouwer de reclamebelangen heeft ondergebracht bij reclamebureau KesselsKramer uit Amsterdam. Swinkels verklapte niet hoe de campagne eruit gaat zien.

Met de overstap naar KesselsKramer komt een eind aan zeven jaar samenwerking met bureau S-W-H. Mark Aink van S-W-H reageerde dan ook teleurgesteld op het nieuws. ‘Tijdens de samenwerking over de afgelopen zeven jaar hebben we een enorme kennis opgebouwd over het bedrijf, het merk en de biermarkt. Bavaria is een bijzonder bedrijf waar wij een zeer speciale band mee hebben gehad. Aan een zeer intensieve, persoonlijke samenwerking met vele hoogtepunten komt nu een einde. En dat doet pijn.’

Met de overstap naar KesselsKramer komt een eind aan zeven jaar samenwerking met bureau S-W-H. Mark Aink van S-W-H reageerde dan ook teleurgesteld op het nieuws. ‘Tijdens de samenwerking over de afgelopen zeven jaar hebben we een enorme kennis opgebouwd over het bedrijf, het merk en de biermarkt. Bavaria is een bijzonder bedrijf waar wij een zeer speciale band mee hebben gehad. Aan een zeer intensieve, persoonlijke samenwerking met vele hoogtepunten komt nu een einde. En dat doet pijn.’

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels