nieuws

ABS: BRAKE EVENT

Horeca

Marc van Laere Producties i.s.m. Made in Mind

Het 25-jarig jubileum was voor ABS aanleiding om zich nadrukkelijk te profileren als meer dan een remmenspecialist. Het wilde klanten en leveranciers het gevoel geven dat ABS een échte partner in business is. Dat deed het door in een event alle gasten centraal te stellen en een samenspel te creëren tussen klanten, leveranciers en het team van ABS. De naam van het event: Brake Event – Partnership more than only brakes. Want ABS is een persoonlijke, no nonsense partner to business organisatie, waar zakelijkheid en gezelligheid de businesspartners voldoende ruimte bieden om elkaar wat te gunnen.

Doelstellingen
Ondanks de grote verscheidenheid aan doelgroepen, gold voor alle gasten dat ze zich opgenomen moesten voelen in de ABS-gemeenschap. Er werd een emotionele beleving nagestreefd waarbij de onderlinge grenzen zouden vervagen.
Er waren geen kwantitatieve doelen gesteld aan het event. Aan jubileumjaar werden wel diverse verkoopacties gekoppeld.

Resultaten
De relatie tussen klanten, leveranciers en ABS-team is door het event verstevigd. Het event had direct weerslag op de verkoopcijfers, want de verkoopacties bereikten na het event qua omzet een hoogtepunt.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels