nieuws

CANAL+: VOOR ÉÉN AVOND LEUKER DAN THUISBLIJVEN

Horeca

The Live House

De accountmanagers van Canal+ spreken regelmatig met hun contactpersoon bij de dealers. Dit is altijd in een zakelijke omgeving en beperkt zich tot één persoon. Met dit event werden alle verkopers bereikt in een feestelijke en ongedwongen sfeer. Het event week af van wat de dealers doorgaans meemaken. Vrijwel jaarlijks organiseert Canal+ een inmiddels populair feest voor haar top 100 dealers en hun partners. Het zijn grote dansfeesten met optredens door bekende Nederlandse artiesten. Dit jaar werd hen echter een hele andere ervaring voorgeschoteld.

Doelstellingen
Met het event wilde Canal+ meerdere doelen bereiken. Het wilde zijn imago versterken, zich onderscheiden van de concurrentie en de verkopers bedanken en belonen. Tegelijk wilde Canal+ vertellen dat het live en exclusief alle wedstrijden van Ajax, Feyenoord en PSV uitzendt en dat het een nieuwe actie (drie maanden Canal+ voor 49 euro) start voor de maanden november, december en januari.

Resultaten
De belangrijkste communicatieboodschappen zijn met al deze activiteiten goed en duidelijk overgekomen bij de dealers. De betrokkenheid bij Canal+ is versterkt. De verkopers kregen het gevoel bij Canal+ te horen en belangrijk te zijn. Ook de verkopen logen er niet om. Deze lagen twintig procent hoger dan het jaar ervoor.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels