wat de klant eet schaft de pot

Grand Hotel & Theater Gooiland in Hilversum, onderdeel van Amrâth Hotels & Restaurants, brengt op 31 mei in samenwerking met Mirrorcle bv het door Mirrorcle geproduceerde theaterseminar in musicaluitvoering "Wat de klant eet schaft de pot! - Over eten en gegeten worden".

In dit inspirerende theaterseminar is voor de toeschouwers een aantal thema’s verwerkt, zoals de concentratie op de doelstelling van een onderneming, het vinden van de zwakke plekken van de concurrentie, inspirerend leiderschap en teambuilding. De basisprincipes van de marketing en klantgerichtheid komen eveneens aan de orde.

De musicalversie van dit theaterseminar wordt gepresenteerd door een Vlaamse cast bestaande uit twaalf professionele acteurs en internationale dansers begeleid door de VTM Soap Band.

Centraal staat het twintig jaar bestaande restaurant Joop dat kan bogen op een trouwe klantenkring. Door de komst van een nieuw restaurant krijgt Joop concurrentie. Het nieuwe restaurant zuigt zijn klanten weg en sluiting dreigt! De laatste vaste klant van Joop, een voetbaltrainer, redt de zaak. Hij brengt de restaurantmedewerkers de belangrijkste overlevingsprincipes bij en Joop draait succesvoller dan ooit.
Het programma start om 18.15 uur en duurt inclusief buffet tot 21.45. Daarna is er nog een drankje.Voor meer informatie en kaartverkoop mirrorcle.nl