“De toetreding tot Aan de Amstel Communicatiegroep is een logisch gevolg van de groei van beide bedrijven. De synergie tussen communicatie- reclamebureaus en live communicatie geeft de klant een breder pakket aan diensten en biedt beide bedrijven een schaalvergroting en een verdieping in specialismen.”, aldus Hans Heesterbeek. “Er was meteen sprake van de noodzakelijke ‘persoonlijke match’ en werkinhoudelijk voegt 2.4C een specialisme toe waarover de groep tot dusver niet volledig beschikte. Door de samenwerking van 2.4C met Aan de Amstel Communicatiegroep kan vanaf heden een breder communicatief concept voor onze opdrachtgevers worden ontwikkeld en dat is ons beider streven.”
“De komst van 2.4C naar Aan de Amstel Communicatiegroep beschouwen wij als een belangrijke, volgende stap, naar de vorig jaar ingezette verbreding van onze groep. Live communicatie is een essentieel onderdeel van de hedendaagse merkbeleving”, aldus Sander van Weerdenburg. “De doelstelling is dat Aan de Amstel Communicatiegroep nog in 2005 kan beschikken over alle disciplines op het vlak van communicatie. Gerekend vanuit de kracht van het geheel en het specifieke specialisme van de afzonderlijke bedrijven.”