Let's Disco met T-Mobile

De Heineken Music Hall was donderdagavond omgetoverd tot een heuse discotheek. Bekende artiesten van nu als Di-rect, Replay en The New Cool Collective brachten A Tribute to Disco. Deze spectaculaire discoavond was exclusief toegankelijk voor de ruim 5.500 klanten van T-Mobile.

Om niet onvoorbereid ten tonele te verschijnen, heeft L’eau speciaal voor deze selectieve groep klanten van T-Mobile het ‘Let’s Disco oefenspel’ ontwikkeld.

Astrid de Groot, algemeen directeur van L’eau: “T-Mobile organiseert al voor de derde keer een ‘Tribute to’ voor trouwe klanten. Twee jaar geleden kregen de klanten die werden uitgenodigd voor A Tribute to The Rolling Stones hun uitnodiging in een speciale LP-hoes. Vorig jaar werden zij met een echte Motown pruik en bril uitgerust voor A Tribute To Motown. Ook dit keer hebben wij ons niet ingehouden en het resultaat mag er zijn.”

L’eau BV is een onafhankelijk adviesbureau voor actiemarketing en directe communicatie. Om mensen in beweging te krijgen, moet je weten wat ze tegenhoudt. L’eau ontwikkelde daarom het barrièremodel waarmee blokkades om voor een merk te kiezen of een product te kopen haarscherp in beeld worden gebracht en vervolgens effectief worden weggenomen. L’eau werkt onder meer voor T-Mobile, Athlon Carlease, Commit, Elvia, Interpolis, Holland Casino Utrecht, Nuon en WebAds.