nieuws

Ober serveert levensgevaarlijk water

Horeca

Een ober in een restaurant in het Duitse Frankfurt heeft per ongeluk een glas ontkalkingsmiddel geserveerd in plaats van mineraalwater. Een 22-jarige vrouw verbrandde hierbij haar keel. Ze is met interne verwondingen in zorgwekkende toestand opgenomen in het ziekenhuis.

Na de bestelling van een glas mineraalwater ging de ober naar achteren om het bestelde water te halen. Hij zag daarbij een fles ontkalker aan voor mineraalwater. Het schoonmaakmiddel was verpakt in een plastic waterfles, met slechts een klein etiketje erop dat er geen water maar ontkalker in zat.

Na een slok van het water schreeuwde de vrouw het uit van de pijn. Ze is vervolgens direct opgenomen in het ziekenhuis. Volgens de politie wordt voor haar leven gevreesd.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels