jos van den broek en hans van avendonk starten fijnevent

"Goedemorgen met fijnevent"; een joviale begroeting, is ook zo bedoeld maar het is vooral een woordgrap. 'Luistert, creëert en verrast' is het motto van het evenementenbureau, dat op 1 april onder de nieuwe naam, fijnevent, is begonnen.

De dubbele bodem in de bedrijfsnaam past, volgens de oprichters Jos van den Broek en Hans van Avendonk, in het motto van creëren en verrassen. Daarop voortbordurend zijn ook de visitekaartjes van de vrouwelijke collega’s aangepast: fijnemeid staat er onder hun naam.

Fijnevent is met een clubje van vijf vaste medewerkers van start gegaan in een pand op bedrijventerrein Dombosch II in Raamsdonksveer. Van den Broek was jarenlang exploitant van restaurant d’Omslag op Dombosch. Daarna werkte hij voor de Arjan van Dijk Groep waar hij de laatste jaren verantwoordelijk was voor het organisatie en evenementenbureau Taste & Feest.Van Avendonk heeft 20 jaar ervaring bij de Arjan van Dijk Groep, waarvan 7 jaar als creatief en operationeel directeur. In plaats van conceptonwikkeling was hij vooral bezig met langetermijnmanagement en troubleshooten. Voor Van Avendonk dé reden om terug te gaan naar zijn vak, het creëren van evenementen.

Met fijnevent beweert het tweetal vernieuwend bezig te zijn.”De concepten die wij aanbieden kunnen de mensen niet zomaar ergens van internet plukken. Wij gaan met de klant om de tafel zitten en bieden ze een persoonlijk verhaal, iets dat verrassend is.”Fijnevent is niet gebonden aan een vaste locatie of vaste catering.