Mobiele verkooppunten voor pizzaketen Al Capone's

Al Capone's komt met mobiele verkooppunten. Hiermee gaat het pizzabedrijf op markten staan. Al Capone's hoopt zo de concurrentie aan te gaan met collega-pizzaketens en met de spotgoedkope koelverspizza's van supermarkten.

Het idee komt uit de hoed van eigenaar Danny Galiart. De voormalig ijshockeyprof wil bezoekers van markten en evenementen pizza’s verkopen met mobiele verkooppunten. Voorbijgangers kunnen ter plekke een pizza samenstellen en krijgen de pizza verpakt in folie mee naar huis. Daar moet het nog even worden afgebakken.

Galiart laat dit weten in de jongste ranglijst van Misset Horeca van grootste horecabedrijven van ons land. Daarin meldt hij ook dat Al Capone’s koelingen wil neerzetten in kantines van universiteiten. In de ranglijst stijgt Al Capone’s van plaats 78 naar 74 met een jaaromzet van 8,5 miljoen euro, verdeeld over 26 vestigingen.