nieuws

obsession productions en roadstar agency ontwikkelen lifestyleshow flair

Horeca

Obsession Productions, onderdeel van het full service markeringbureau Obsession Event Group en Roadstar Agency, ontwikkelaar van creatieve, tailor-made concepten, hebben de Flair Feel Good Tour ontwikkeld.

De lezeres van de nieuwe Flair houdt van winkelen, uitgaan, mode, films, muziek, koken en romantiek. Ze is emotioneel ingesteld, open en staat positief in het leven. Ze blijft graag op de hoogte van trends en is vooral gericht op haar directe omgeving.Op basis van deze informatie zijn Obsession Productions en Roadstar Agency een concept gaan ontwikkelen voor een lifestyle show op locatie die alle peilers van het blad laat terugkomen om de doelgroep 1 op 1 te bereiken en te informeren.

De Flair Feel Good Tour zal in 10 verschillende steden winkelcentra bezoeken met een vier uur durend programma met onder andere modeshows, hair make-overs en de Flair-kok, gepresenteerd door Jeroen van der Boom en muzikaal ondersteund door Flair-zangeres Sam. .

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels