center parcs laat klanten meedenken over oplossen imagoprobleem

Center Parcs heeft 400 zakelijke klanten en prospects uitgenodigd mee te helpen bij het bedenken van een nieuwe propositie en een daaruit voortvloeiend productconcept voor haar activiteiten in de zakelijke markt in Nederland en België. Op 5 juli vindt deze ludieke brainstormsessie, de zogenaamde 'Inspiration Battle', plaats. Naar schatting honderdvijftig professionals uit de congres- en evenementenorganisatie en de Center Parcs topfunctionarissen zijn bij elkaar om hun meningen en ideeën uit te wisselen.

Met deze ongebruikelijke werkwijze gelooft Center Parcs haar imagoprobleem in deze markt, waarin zij haar positie wil versterken, effectief aan te pakken. “Niemand kan ons beter vertellen waar een markt warm voor loopt, dan de spelers in die markt zelf”, aldus Esther van der Meer, de nieuwe Business to Business Manager Nederland van Center Parcs Europe. “Door ons imagoprobleem tegenover onze doelgroep te onderkennen, stellen wij ons open en bewust kwetsbaar op. Ik verwacht dat dit verheldering en inspiratie oplevert.”Deze strategie wordt onderstreept door de directie, vooral hierom neemt Christophe Jeannest, de CEO van Center Parcs Europe de tijd om in discussie te gaan met deze doelgroep.

Center Parcs wil haar positie versterken als aanbieder van zakelijke arrangementen (workshops, trainingen, meetings, conferenties, teambuilding etc.). In dit kader lanceerde zij vorige maand het concept ‘Center Parcs Business Breaks’ via een interactieve campagne, gericht aan 15.000 zakelijke relaties in Nederland en België. De campagne is te bekijken op business-or-pleasure.com

O=4 Eventcommunicatie & Realisatie organiseert de ‘Inspiration Battle’ die wordt gepresenteerd door netwerk-presentator en journalist Fons de Poel. Daarnaast heeft het evenement nog een educatief karakter. Christophe Jeannest (CEO Center Parcs Europe), Rick Harvey Lam (Director of Marketing Center Parcs Europe), Mike Riegel en Femke Schavemaker (Lost Boys) presenteren nieuwe inzichten op het gebied van marketing en communicatie. Het evenement vindt plaats op dinsdag 5 juli 2005 van 15.30 –20.00 uur in Center Parcs De Eemhof te Zeewolde.