De kunst van het ondernemen

Op 28, 29 en 30 maart vindt in de Jaarbeurs te Utrecht de 10e editie van het 3-daagse ondernemersevenement "de Week van de Ondernemer" plaats. Dit evenement is het platform voor het uitwisselen van kennis, het opdoen van inspiratie en het uitbreiden van het netwerk. Tijdens dit evenement waarin het thema "de kunst van het ondernemen" centraal staat, zijn ondermeer topondernemers, bewindslieden, de voorzitter van MKB-Nederland Loek Hermans en andere deskundigen aanwezig die de bezoekers voorzien van adviezen over succesvol ondernemen.

Het MKB Congres is een fundamenteel onderdeel van de Week van de Ondernemer, een branchegerichte bijeenkomst voor en door ondernemers rondom de hoofdbrekens van het ondernemerschap, te weten: Personeel & Organisatie, Marketing & Verkoop, Communicatie & E-Business, Productiviteit & Efficiency, Bedrijfsvoering & Financieel Beheer.

Tijdens de Week van de Ondernemer staan per dag twee sectoren centraal. Op dinsdag 28 maart zijn dit ‘Bouw en Industrie’ en ‘Groot- en Tussenhandel’. Woensdag 29 maart staat in het teken van ‘Detailhandel’ en ‘Horeca, Recreatie, Toerisme en Cultuur’ en op donderdag 30 maart worden de sectoren ‘Transport en Logistiek’ en ‘Zakelijke Dienstverlening’ belicht.

Op Business Plaza, hét ontmoetingsplein van de Week van de Ondernemer, presenteren kennispartners, brancheorganisaties en sponsors zich in een zakelijke omgeving. Er vinden rondetafelgesprekken, netwerklunches, matchmakingprogramma’s en adviesgesprekken plaats.

Woensdagavond 29 maart is Party & Award Night. Tijdens deze avond vindt de uitreiking van onder andere de ‘Baas van het jaar 2006’, ‘Mailtreffer 2006’ en ‘Ondernemer van het Jaar 2006’ plaats.