Toine Dorpmans Groep verzorgd opening nieuwbouw SchoenenCentrum

Toine Dorpmans Groep kreeg van het SchoenenCentrum de totaalopdracht om op 20 februari 2006 een evenement te produceren rond de officiële opening van de nieuwbouw van de schoeneninkoopbeurs. Te starten vanaf 10.00 uur 's morgens met de introductie van het nieuwe logo en afsluitend om 16.30 uur met een cocktailparty voor de gasten. Presentatie van de dag was in handen van Tineke Schouten met haar verschillende typetjes.

De opening werd een feit door het wegvallen van een groot doek van 6 x 10 meter. Middels deze theatrale handeling werd het oude logo verwisseld door het nieuwe logo. Het in Nieuwegein gevestigde SchoenenCentrum is een permanente schoeneninkoopbeurs waar honderden collecties uit alle delen van de wereld te vinden zijn. Ongeveer 165 leveranciers hebben hier elk hun eigen showroom. Het SchoenenCentrum is uitgebreid met een gloednieuwe verdieping op het huidige complex en biedt vanaf nu tevens een groot commercieel platform voor de gehele Nederlandse lederwarenbranche (tassen, riemen en overige accessoires).