HSMAI: hoe bereik en behoud je klanten?

Het business-to-business beroepsnetwerk HSMAI organiseert op vrijdag 6 oktober het jaarlijkse Sales, Marketing & Communicatiecongres voor de gastvrijheidindustrie. Centraal op het congres staat de vraag: hoe bereik en behoud je je klanten in de 21e digitale eeuw. Alle ontwikkelingen op het gebied van marketing (van Guerillamarketing tot Buzzmarketing) en internet (van Skype tot Hyves) komen op het congres aan de orde.

“Het blijft mij verbazen hoe snel ons vakgebied verandert. Dit congres is daar weer een sprekend voorbeeld van. Ik weet dan ook zeker dat het programma de aanwezigen, inclusief mijzelf, vele nieuwe inzichten zal brengen. Web 2.0, Weblogs, Hyves, Viral Marketing etc. etc. de impact is enorm. Je moet als professional gewoon weten waar het over gaat”, aldus Hans Poortvliet Managing Director HSMAI Nederland. Op het congres geven diverse sprekers, waaronder Vincet Everts (ICT goeroe) en Marco Derksen (winnaar Dutch Bloggies Award 2006) een lezing.

Het congres is op vrijdag 6 oktober in DeFabrique in Maarssen. HSMAI leden betalen € 295,- voor het congres, niet leden € 495,- Meer informatie op www.hsmai.nl.