Kate Ancketill - managing director GDR Creative Intelligence (UK). Thema: Global Retail Trends: de nieuwste internationale ontwikkelingen op retail gebied.Isabelle Bellet - Procter & Gamble (Sw) : Samenwerken in winkelorganisaties – specifiek maatwerk voor instore communicatie projecten.Tim Goff - Pets at Home (UK): Samenwerken met leveranciers – doel: het beter positioneren van het eigen winkelmerk.Op de beursvloer presenteren ook dit jaar de belangrijkste partijen de nieuwste trends op het gebied van displays, narrowcasting, creatieve concepten, retailmarketing en meer. In de seminars delen professionals hun kennis en wisselen van gedachten met de bezoekers over de instore marketing-communicatie branche. Op 1 november vindt de jurering plaats van de prestigieuze Benelux POP Awards; de Gouden Pauw voor het beste instore communicatie materiaal. Aan het einde van de dag worden de genomineerden bekend gemaakt en alle inzendingen tentoongesteld tijdens POP 2006.Binnenkort staat het gedetailleerde programma op pop2006.nlwww.pop2006.nl. Voorregistratie is al mogelijk.