Cat. Models na Haringparty in stroomversnelling

"Meer dan representatief", zo noemt Roger Schreurs de catering modellen van Cat.Models. Het nieuwe bedrijf van Scheurs in samenwerking met New Look Promotions liet zich al even zien tijdens Evenement 2006 en was nadrukkelijk aanwezig op de Haringparty in het Hilton en niet zonder succes. Het nieuwe bedrijf lijkt in een stroomversnelling te zijn gekomen na het 'optreden' op het haringfeest. "We hebben al een aantal serieuze aanvragen binnen", aldus een tevreden Schreurs.

Een nieuw bedrijf opstarten is lastig. Hoe promoot je jezelf en waar vind je nieuwe klanten? Schreurs (LocoEnzo) wist blijkbaar het antwoord, want de Haringparty bleek dé plek om Cat.Models te dopen. De modellen presenteerden op een geheel eigen en zonder meer aantrekkelijke manier een glas champagne aan de honderden gasten in het Hilton Hotel. "De aanvragen die nu binnen komen zijn van organisaties die ook op de party aanwezig waren. We kunnen flink aan het werk", verwoordt Schreurs het succes van zijn nieuwe bedrijf. Naast het succes op de Haringparty deed Cat. Models ook een mailing de deur uit naar zo’n 250 cateraars en locaties.