nieuws

The Live House richt zich op ‘emotionele conceptcreatie

Horeca

The Live House strategie, communicatie & events geeft donderdag 7 september in de Tuinkamer in Leiden een workshop ‘emotionele conceptcreatie’. Volgens The Live House is de workshop een eye-opener voor iedereen die professioneel met evenementen omgaat, hetzij in het bedrijfsleven, bij de overheid of voor not-for-profit instellingen, of werkzaam is aan bureau- of leverancierszijde. De workshop behandelt unieke visies en staat daardoor op een hoog niveau.

Onder leiding van Nicoline van Straten en Ad de Haan wordt er een dag lang gewerkt aan het creëren van concepten met de opdracht: ‘ontdoe mensen van hun dagelijks schild, ontwapen ze en raak ze dan in hun ziel’. Daarmee is de workshop geschikt voor enigszins tot uiterst ervaren organisatoren en communicatie- en marketingdeskundigen, die bereidt zijn buiten-de-box te denken. Tijdens de workshop kan men kennismaken en ervaringen delen met collega-evenementenorganisatoren.

De dag duurt van 11.00 uur tot 18.00 uur. De kosten van deze training bedragen per persoon € 300,00 excl. BTW. Dit bedrag is inclusief een verrassende lunch, een uitdagende high tea en een welverdiende borrel. Opening van Zaken wordt gehouden in de inspirerende omgeving van de historische Tuinzaal van The Live House in Leiden. Aanmelden kan via alive@livehouse.nl. Het aantal deelnemers is vanwege de intensiteit van het programma gelimiteerd. Voor inhoudelijke vragen bel je 071-5661 661 of mail je nicoline@livehouse.nl.Deze training kan ook in-company worden gegeven en heeft dan als neveneffect teambuilding.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels