nieuws

The Republic of MTV en Bananas schieten festivalgangers

Horeca

MTV heeft reclamebureau Bananas in de arm genomen om samen The Republic of MTV ‘een gezicht te geven’. The Republic of MTV is het ‘internetlandschap’ waar de muziekzender de ultieme festivalbeleving probeert te promoten. Bananas geeft vorm aan een bijzondere fotomarketingcampagne rondom The Republic. Op festivals gaan twee ‘Donkeys’ als gezicht van The Republic samen met twee fotografen het publiek in. Festivalbezoekers worden gefotografeerd en krijgen een link naar hun foto in de mailbox. Via de unieke link kunnen festivalgangers het resultaat zien op de website van The Republic of MTV.

Binnen de virtuele landsgrenzen van The Republic vind je een onbezorgde wereld waar feesten, muziek en herinneringen samenkomen. Naast een commune, vormt The Republic hét online platform voor informatie over de heftigste festivals en evenementen die je kunt bezoeken.

Vrijheid, silliness en coolness staan hoog op de politieke agenda van het ‘land’. Iedereen kan zich aansluiten en een plek verkrijgen binnen het land waar je herinneringen bewaart en deelt in je eigen paspoort. De meest actieve en opvallende burgers binnen The Republic maken kans op de eretitel Ambassador. De allereerste Ambassador wint een parachutesprong, samen met vier vrienden, en gratis kaarten voor Free your Mind, 5 Days Off, Extrema Outdoor, Rockit, Solar en Lowlands.

Voor meer informatie over Bananas: www.bananas.nl

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels