Bierviltjes met gimmick

ViltART levert gratis bierviltjes aan de horeca, met daarop aan de ene kant het logo van de zaak, een slogan, gimmick of persoonlijke boodschap aan de gasten, en aan de andere kant een advertentie. De adverteerder betaalt de kosten van ontwerp, productie en distributie. Op de viltjes is geen plaats voor politieke partijen of biermerken.Eenmalig

ViltART levert gratis bierviltjes aan de horeca, met daarop aan de ene kant het logo van de zaak, een slogan, gimmick of persoonlijke boodschap aan de gasten, en aan de andere kant een advertentie. De adverteerder betaalt de kosten van ontwerp, productie en distributie. Op de viltjes is geen plaats voor politieke partijen of biermerken.
Eenmalig betaalt de horecaondernemer ƒ97,50 excl. BTW. ViltART streeft ernaar elke twee maanden 2.000 biervilten uit te leveren aan elk deelnemend bedrijf en richt zich daarbij op een specifieke doelgroep. Het Nijmeegse bedrijfje is op zoek naar populaire zaken op A-locaties in steden met meer dan 75.000 inwoners. De doelgroep bestaat uit bezoekers tussen de 18 en 35 jaar, waaronder 40 procent studenten.
Volgens ViltART bestudeert 92 procent van de cafébezoekers langer dan 15 seconden een bierviltje met een gimmick achterop.

Voor informatie: ViltART, Nijmegen. Tel. (0871) 90 59 05.