Circuit Park Zandvoort stelt ATP aan als official hospitalitypartner

The Advanced Travel Partner (ATP) heeft met Circuit Park Zandvoort een overeenkomst gesloten waardoor zij official hospitalitypartner van het circuit wordt. Op exclusieve basis worden VIP arrangementen samengesteld voor de zakelijke markt. De hospitality van het Circuit Park Zandvoort wordt nu voor een nog bredere doelgroep beschikbaar.

Voor ATP vormt deze uitbreiding een logische stap omdat het past binnen haar Automotive-activiteiten. John Jansen, CEO van de zakelijke reisorganisatie: “Met Automotive willen wij ook de top van het zakelijke segment aanspreken. De evenementen waar we ons op richten staan internationaal hoog aangeschreven en daar willen wij samen met het Circuit Park Zandvoort nog een extra impuls aan geven. Wij beschikken over relaties en klanten die daar nu al interesse voor tonen.”

Het Circuit Park Zandvoort kiest met deze overeenkomst voor een partnership die het beste van beide naar boven brengt. Hans Ernst, directeur Circuit Park Zandvoort: “Wij hebben als primaire verantwoordelijkheid om voor de beste races te zorgen. Voor de marketing en operationele invulling van hospitality-arrangementen zijn wij niet zo goed ingericht als ATP. Daarom hebben we ook hooggespannen verwachtingen van deze samenwerking.”

De twee gaan in de directe toekomst al samen aan de slag. Het Circuit Park Zandvoort biedt tijdens de BP Ultimate Masters of Formula 3 (dit weekend), de DTM races (3 september) en de eerste ronde van de A1 GP World Cup of Motorsport (1 oktober) in samenwerking met ATP diverse VIP arrangementen aan, compleet verzorgd en op exclusieve basis.

Wie gebruikt maakt van een VIP arrangement kan rekenen op een geheel verzorgde ontvangst, van bewaakt parkeren en comfortabel shuttle vervoer tot een luxueus onderkomen waar vandaan men niets van de races hoeft te missen, inclusief culinaire verzorging van het hoogste niveau. Het arrangement kan naar wens worden uitgebreid met helikopterservices en andere faciliteiten.