Hip fris met een 'tikkie

In ruim 20 trendy horecazaken in vooral Brabant en Rotterdam heeft frisdrankfabrikant Hero een gloednieuw drankje geïntroduceerd, Heroes. Daarbij hoort een vernieuwende promotiecampagne. Heroes, non-alcoholisch, maar wel in een longneck, wordt door hippe promotors aan de man gebracht. Ook kan degene die Heroes bestelt het gezicht van het nieuwe product worden.

Het drankje is er in de smaken Crazy Lime en Freaky Orange. ‘Het is een soort alcoholflavour, maar dan zonder alcohol. Die smaak is gecreëerd dankzij een bepaald aroma. Fris met een tikkie, dus’, legt Hero-woordvoerder Max Zellinger uit. ‘Als iemand het drankje bestelt wordt er een foto van hem of haar gemaakt. Die komt op internet en één wordt straks gekozen tot hét gezicht van Hero.’

Over gezichten gesproken. Het flesje heeft een gimmick, want zo gauw als het leeg is, valt een gezicht in het glas te zien. Volgens Zellinger kunnen stappers die de BOB zijn nu eens een ander verfrissend, non-alcoholisch drankje drinken dat ook nog eens in een trendy flesje zit. ‘Het motto van Heroes is daarom ook Be Sharp, Stay Sharp’, aldus Zellinger. Hij verwacht dat het drankje eind dit jaar aan alle horecazaken geleverd kan worden.

Het drankje is er in de smaken Crazy Lime en Freaky Orange. ‘Het is een soort alcoholflavour, maar dan zonder alcohol. Die smaak is gecreëerd dankzij een bepaald aroma. Fris met een tikkie, dus’, legt Hero-woordvoerder Max Zellinger uit. ‘Als iemand het drankje bestelt wordt er een foto van hem of haar gemaakt. Die komt op internet en één wordt straks gekozen tot hét gezicht van Hero.’

Over gezichten gesproken. Het flesje heeft een gimmick, want zo gauw als het leeg is, valt een gezicht in het glas te zien. Volgens Zellinger kunnen stappers die de BOB zijn nu eens een ander verfrissend, non-alcoholisch drankje drinken dat ook nog eens in een trendy flesje zit. ‘Het motto van Heroes is daarom ook Be Sharp, Stay Sharp’, aldus Zellinger. Hij verwacht dat het drankje eind dit jaar aan alle horecazaken geleverd kan worden.