Nieuw soepconcept

Soup Time Out is een nieuw concept van Heinz, waarin de presentatie van soep centraal staat. Soup Time Out bestaat uit een pakket promotiematerialen om de soepverkoop aan klanten te ondersteunen en te stimuleren. Het pakket bevat bekers, servetten, posters en banieren, voorzien van een trendy uitstraling en logo. Er zijn twee varianten verkrijgbaar. Soupe

Soup Time Out is een nieuw concept van Heinz, waarin de presentatie van soep centraal staat. Soup Time Out bestaat uit een pakket promotiematerialen om de soepverkoop aan klanten te ondersteunen en te stimuleren.

Het pakket bevat bekers, servetten, posters en banieren, voorzien van een trendy uitstraling en logo. Er zijn twee varianten verkrijgbaar. Soupe à la Carte is een snelverse soep, houdbaar in de diepvries. De soep is kokend aanmaakbaar en klaar binnen vier minuten. Fresh Royale is een koelverse soep en gereed na toevoegen van twee liter water. Van beide varianten is een breed assortiment heldere en gebonden soepen verkrijgbaar.

Informatie: Heinz Foodservice, Geldermalsen, tel. (0345) 58 55 55.