Rabobank presenteert wielerploeg in Studio 21

Rabobank heeft haar Wielerploeg voor 2005 gepresenteerd in Studio 21 op het Media Park in Hilversum.

De Rabo Wielerdag, ooit begonnen als bedrijvenpresentatie op het hoofdkantoor, is de laatste jaren uitgegroeid tot een ware happening. Aan Wentink Events, DutchView en sportmarketingbureau Trefpunt de uitdaging om een sportief concept te ontwikkelen voor het sportevenement dat al vele jaren geliefd is onder journalisten, relaties en wielerfans. Met een goed verzorgde presentatie aan de pers en de relaties van de Rabobank en vele spelletjes en doe-activiteiten voor de jongere wielersportliefhebbers.

Wentink Events ontwikkelde samen met DutchView en Trefpunt twee parallelle programma’s voor twee specifieke doelgroepen van de Rabobank; een voor pers en relaties en een voor de wielerenthousiastelingen die ’s middags doeltreffend geïntegreerd werden. Voor aanwezige pers en relaties van de Rabobank was Studio 21 gereserveerd, waar om 11.00 uur de Nederlandse wielerploeg gepresenteerd werd. Daarna, terwijl de renners de pers te woord stonden, kregen de gasten een rondleiding door het Media Park, gevolgd door een drie-gangenlunch in een mooi verzorgde zaal, geserveerd door Martinair Partyservice. Haaks op deze activiteit startte om 13.00 uur in de nabijgelegen Studio 22 de Wielerbeurs voor wielerfans. Jong en oud konden zich verlekkeren aan al het moois uit de wielersport. Maar er was meer. Fietsen voor de slachtoffers van de zeebeving in Azië, een optreden van Kim Lian van der Meij en een spectaculaire BMX-show.

Om half vier ‘s middags kwamen beide programmaonderdelen samen tijdens de officiële presentatie van de Rabobank wielerploeg in Studio 21. Versterkt door een wielershow, met een prachtig openingslied gezongen door Alma Nieto, presenteerde gastvrouw Kim Lian de rennersploeg en hun ploegleiders aan het aanwezige publiek. Ook legde ze vragen voor van de jeugdige wielerfans die tijdens de beurs in Studio 22 met camera waren opgenomen. De presentaties werden afgewisseld met entertainment waarin ook de nieuwe tenues van de renners werden gepresenteerd. De show werd afgesloten met een handtekeningen- en fotosessies door de Nederlandse equipe van de Rabobank.Stageholding