Het Amerikaanse Starbucks opereert uiterst voorzichtig op de Franse markt vanwege de wantrouwende houding van Fransen jegens Amerikaans fastfood. Het koffieconcern geeft daarom niet veel ruchtbaarheid aan de introducties in Parijs. Ook over de lange termijn doelstelling in Frankrijk wil het koffiebedrijf niet veel kwijt.
Gelijktijdig met de introductie in Parijs start Starbucks met een initiatief om het imago te verbeteren. Starbucks gaat in Frankrijk nauw samenwerken met Les Restaurants de Coeur, een liefdadigheidsorganisatie voor daklozen.
Het Amerikaanse Starbucks opereert uiterst voorzichtig op de Franse markt vanwege de wantrouwende houding van Fransen jegens Amerikaans fastfood. Het koffieconcern geeft daarom niet veel ruchtbaarheid aan de introducties in Parijs. Ook over de lange termijn doelstelling in Frankrijk wil het koffiebedrijf niet veel kwijt.
Gelijktijdig met de introductie in Parijs start Starbucks met een initiatief om het imago te verbeteren. Starbucks gaat in Frankrijk nauw samenwerken met Les Restaurants de Coeur, een liefdadigheidsorganisatie voor daklozen.