Vivaldi introduceert 'ijsdaten

Peter en Brigitte de Ouden van IJssalon Vivaldi in Hoorn introduceren het concept 'IJsdaten'. Het draait daarbij allemaal om blauwe ijshoorntjes waaraan singles zich kunnen herkennen.

‘Het idee is eigenlijk ontstaan door klanten en personeelsleden’, vertelt Peter Den Ouden, van de IJssalon van het Jaar 2003. ‘Hoe vaak komt het niet voor dat een alleenstaande klant wel interesse in een andere klant heeft, maar er niet durft heen te gaan. Met de blauwe hoorntjes kunnen alleenstaanden elkaar herkennen en elkaar aanspreken. Op die manier hou je ook nog eens ruimte over, omdat ze dan samen aan één tafel zitten. Bovendien zorgt het voor leuke publiciteit. Het kan in de ijssalon, maar natuurlijk evengoed met softijs in de cafetaria.’

Het concept wordt ondersteund met posters en promotiemateriaal. Den Ouden wil landelijke media aanschrijven en een intersite op zetten die voor elke deelnemende ijssalon of cafetaria geschikt wordt gemaakt. Meer informatie via 0229-248953 of 06-51251483, via e-mail naar info@ijssalonvivaldi.nl

‘Het idee is eigenlijk ontstaan door klanten en personeelsleden’, vertelt Peter Den Ouden, van de IJssalon van het Jaar 2003. ‘Hoe vaak komt het niet voor dat een alleenstaande klant wel interesse in een andere klant heeft, maar er niet durft heen te gaan. Met de blauwe hoorntjes kunnen alleenstaanden elkaar herkennen en elkaar aanspreken. Op die manier hou je ook nog eens ruimte over, omdat ze dan samen aan één tafel zitten. Bovendien zorgt het voor leuke publiciteit. Het kan in de ijssalon, maar natuurlijk evengoed met softijs in de cafetaria.’

Het concept wordt ondersteund met posters en promotiemateriaal. Den Ouden wil landelijke media aanschrijven en een intersite op zetten die voor elke deelnemende ijssalon of cafetaria geschikt wordt gemaakt. Meer informatie via 0229-248953 of 06-51251483, via e-mail naar info@ijssalonvivaldi.nl