nieuws

Drie strategische vernieuwingen bij Makro

Horeca

Makro introduceert in Nederland drie strategische vernieuwingen: een platform met extra dienstenaanbod (makroXtra), een webshop voor kantoren en een transformatie van medewerker naar mini-ondernemer. Daarmee zegt Makro nog meer in te spelen op de wensen en behoeften van ondernemend Nederland.

Drie strategische vernieuwingen bij Makro

Met de drie vernieuwingen zet Makro een nieuwe volgende stap in de koers die het vorig jaar heeft ingezet, aldus Jean-Pierre Bienfait, algemeen directeur Makro Nederland.

‘Juist in tijden waarin we met eigen ogen zien dat ondernemers het zwaar hebben, willen we ondernemers helpen succesvol te zijn. We zijn graag een partner die ondernemers helpt het maximale uit hun onderneming te halen’, aldus Bienfait

Dat doet Makro nu met het platform makroXtra, de nieuwe webshop via makro.nl en de introductie van ondernemerschap bij Makro-medewerkers zelf.

Bron: ANP

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels