Populaire hotels als NH Barbizon Palace, NH Amsterdam Centre, NH Grand Hotel Krasnapolsky in Amsterdam, NH Zandvoort, NH Maastricht, het Belgische NH Gent en de hotels in Brussel waren als eerste volgeboekt. Maar ook de andere hotels gingen heel snel. Diana van Roest, Marketing Director NH Hoteles Nederland en België: “Natuurlijk zijn er teleurstellingen over dat een hotel al volgeboekt is op vrijdag en zaterdag. Ik adviseer ze om de zondag te boeken want in veel hotels zijn daar nog kamers vrij. Maar wacht niet te lang!” Als mensen nog op vrijdag of zaterdag willen boeken, hebben ze nog kans op een kamer in NH Capelle, NH Zoetermeer en NH Geldrop en in België in NH Brussels Airport.
De unieke campagne van NH Hoteles bestaat uit een nacht slapen in één van de 37 Nederlandse en Belgische hotels van NH Hoteles en de gast bepaalt zelf wat hij er voor wil betalen. De hotelketen doet in het weekend van 16, 17 en 18 december 20.000 hotelkamers in de verhuur. NH Hoteles wil met deze try out 40.000 mensen laten kennis maken met hun hotels, kwaliteit en service. In het driedaagse weekend kunnen gasten één nacht bij NH slapen, met de volgende ochtend een ontbijt voor twee personen. Bij het uitchecken betaalt de klant wat hij deze overnachting waard vond. Dat kan het volledige bedrag zijn, een gedeelte van de volle prijs of misschien wel meer. De klant bepaalt de prijs.