nieuws

CPM Nederland en Obsession Live Communication bundelen krachten

Horeca

Evenementenorganisator Obsession Live Communication heeft een samenwerkingsovereenkomst gesloten met CPM Nederland, de grootste fieldmarketeer van Europa. “Wij hebben besloten onze krachten te bundelen om onze diensten naadloos in elkaar te kunnen laten overlopen”, benadrukt Joost van de Ven, CEO Central and East Europe bij CPM International.

“Wij willen onze klanten ook evenementen als onderdeel van ons dienstenpakket aan kunnen bieden. Obsession Live Communication gaat deze toekomstige evenementen en diensten in Nederland voor ons verzorgen”, aldus Van de Ven.

“Wat CPM doet voor klanten was doorgaans vooral functioneel van opzet. Wij, als live communicatie specialist, kunnen daar een stuk beleving aan toevoegen, waardoor de impact van activiteiten aanzienlijk wordt vergroot en een hoger, tastbaar resultaat wordt verkregen”, aldus Gerben Plasmeijer van Obsession Live Communication. “Daarnaast kunnen we voor klanten voortaan scherper in de gaten houden hoe succesvol een event is, dankzij de aanwezige analysesystemen bij CPM.”

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels