HotelloTOP.nl congres 2006 "HIGH TOUCH, focus on longterm relationships"

Tijdens de BBB

In het congresprogramma komen onder andere Key-note speakers Michael D. Olsen, professor in Hospitality Strategy en Hans Wiegel, raspoliticus en voorzitter van Zorgverzekeraars Nederland en Centraal Brouwerij Kantoor aan het woord. Tevens wordt de loyaliteit in de hospitality onder de loep genomen in een debat met Joop Braakhekke en Hans van Wolde.

In de aanloop naar HotelloTOP.NL 2006 wordt er door Deli XL en Foodstep een onderzoek afgenomen onder Hotello’s. De resultaten van dit onderzoek, die worden gespiegeld aan het jaarlijkse NCD-onderzoek, worden tijdens het congres gepresenteerd.Dit jaar wordt ook de verkiezing van de “Hotello of the Year” meegenomen in het programma. Nieuw hierbij is de “KPN Hotello of the Year Award”. Het congres wordt afgesloten met een netwerkborrel in het MECC@table. De organisatie van het evenement is in handen van de Horecavakbeurzen in MECC Maastricht en horeca projectbureau Mise en Place met de medewerking van ondermeer DeliXL, Eventex, Snowworld, Foodstep, KPN en Brand.