Misset Horeca grijpt naast LOF Prijs

Misset Horeca grijpt naast LOF Prijs

Misset Horeca is er niet in geslaagd de LOF Prijs te winnen. De prijs voor vak- en wetenschappelijke informatie ging dit jaar naar Computable, een product van VNU Media.

Misset Horeca behoorde tot een van de vijf genomineerden, die na een strenge selectie tot stand kwamen. Woensdagmiddag in De Fabrique in Maarssen besloot de vakjury in het voordeel van Computable.

Hans Hondtong van Reed Business en uitgever van Misset Horeca was na afloop teleurgesteld en trots tegelijk. ‘Twee jaar geleden waren we ook genomineerd. Nu weer. Natuurlijk is het jammer dat je niet wint, maar ik ben trots dat we doorgedrongen zijn tot de laatste vijf’.

De vakjury beschreef in haar rapport Misset Horeca als goed voorbeeld van de horizontale én verticale uitbouw van een product tot een consistent merk met een goed uitgewerkt crossmediaal portfolio.

Naast de LOF Prijs voor Vakinformatie 2009 voor Computable ging de Innovatieprijs dit jaar naar re.Public, een product van Sdu Uitgevers.