Misset Horeca in race voor LOF-prijs

Misset Horeca in race voor LOF-prijs

Misset Horeca is genomineerd voor de LOF-prijs, de jaarlijkse kwaliteitsprijs voor vakinformatie. Het horecamerk is genomineerd voor haar blad, website en nieuwsbrief.

De nominatie is bekend gemaakt door de wedstrijdorganisatie. Misset Horeca is één van de vijf genomineerden. De anderen zijn Auto & Motor Techniek, Elsevier Fiscaal Totaal, Sprout en Tijdschrift voor Marketing. Bij de vijf genomineerden zitten drie merken van Reed Business, de uitgever van Misset Horeca.

De winnaar van de LOF-prijs wordt 18 januari 2007 bekendgemaakt. Dit gebeurt tijdens de Nieuwjaarsbijeenkomst van de Groep Uitgevers voor Vak en Wetenschap in Hotel The Grand in Amsterdam.

'We zijn heel actief op internet, smeden van het gewone merk 'Misset' een powerbrand en we hebben de printtitels (Misset Horeca, Misset Hotel, Misset Restaurant, Misset Cafe, Misset Catering, red.) gerevitaliseerd door er mooiere magazines van te maken die niet alleen appelleren aan nut en noodzaak van een vak, maar ook aan beleving en emotie.’, aldus hoofdredacteur Hans Steenbergen over de nominatie.