nieuws

Nieuw DNA voor KHN

Horeca

Inhoud, imago, lobby en ledenvoordeel zijn de kern van het nieuwe DNA van Koninklijke Horeca Nederland (KHN). Dat zegt directeur Lodewijk van der Grinten in een toelichting op het visiedocument van de brancheverenging.

Nieuw DNA voor KHN

‘We hebben met de leden twee dagen uitgebreid gewerkt aan ons visiestuk. De uitkomst wordt dan ook gedragen door alle leden. We hebben het DNA van KHN herbenoemd. Het gaat de komende jaren om inhoud, beeld, lobby en prijsvoordeel. Dat is de kern’, aldus Van der Grinten in Misset Horeca.

Van der Grinten stelt dat leden voor expertise kunnen aankloppen bij KHN. ‘We hoeven de expertise niet altijd zelf in huis te hebben, maar we moeten wel weten waar die te halen is. KHN moet dus een spil worden in een horecakennis netwerk’.

De directeur van KHN geeft aan dat de leden lobby, zowel landelijk als regionaal, een belangrijke rol vinden van de branchevereniging. Daarnaast vinden leden kortingen belangrijk, stelt Van der Grinten. Op welk gebied leden extra kortingen kunnen verwachten, brengt KHN naar buiten wanneer ‘we dat voor elkaar hebben’.

Tip

Bekijk hier het visiedocument van KHN.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels