Publicis Dialog en Carré Noir maken ArenA op voor 10-jarig bestaan

Na een uitgebreide oriëntatie heeft Amsterdam ArenA gekozen voor de bureaucombinatie Publicis Dialog en Carré Noir. Publicis Dialog zal met name een rol spelen bij de positionering van de topaccommodatie. Carré Noir neemt de ontwikkeling van een corporate identity en nieuwe huisstijl voor zijn rekening. Aanleiding is het 10-jarig bestaan van Amsterdam ArenA in 2006.

Henk Markerink, directeur van Amsterdam ArenA: “Als stadion en multifunctioneel megatheater bestaat Amsterdam ArenA volgend jaar al tien jaar. Het jubileum is een logische aanleiding voor een aanscherping van onze positionering en daar hoort ook een nieuwe, feestelijke huisstijl bij. Publicis Dialog en Carré Noir hebben ons overtuigd door de combinatie van strategische visie, de brede ervaring met positioneringsvraagstukken en de vertaling daarvan naar communicatie en design”.

Tom Maas, directeur bij Publicis Dialog en verantwoordelijk voor het nieuwe account: “Als Amsterdamse bureaus zijn we natuurlijk blij dat Amsterdam ArenA voor onze bureaucombinatie heeft gekozen. Met onze specialismen is het een mooie uitdaging om Amsterdam ArenA te ondersteunen bij het versterken van haar marktpositie; zeker met het jubileum in het vooruitzicht”.

Carré Noir is als designbureau gespecialiseerd in brand strategy, corporate identities, communicatieve toepassingen en online activiteiten. Het bureau is onderdeel van het internationale gelijknamige netwerk van designbureaus en telt 15 medewerkers.

Publicis Dialog werkt vanuit een resultaatgerichte holistische benadering en biedt through-the-line creative marketing services van Direct Marketing, E-marketing en CRM/Loyalty tot Marketing PR, Promotions en Trade Marketing. Publicis Dialog behoort in Nederland tot de top-3 van actiemarketingbureaus en telt 65 medewerkers.