nieuws

Workshop ‘emotionele conceptcreatie

Horeca

Onder leiding van Nicoline van Straten en Ad de Haan wordt er een dag lang gewerkt aan het creëren van concepten met de opdracht: ‘ontdoe mensen van hun dagelijks schild, ontwapen ze en raak ze dan in hun ziel’.

Nicoline van Straten (strategisch adviseur) en Ad de Haan (creatief adviseur, regisseur en producent) van The Live House hebben in de praktijk van jaren een geheel eigen en inmiddels bewezen kijk op conceptcreatie gekregen. Voor hen is een concept geen opsomming van het tijdschema, maar een zoektocht naar de beste combinatie van spanning, verrassingseffecten, boeiende betogen, emotionele ‘boosts’ en pakkend entertainment. Daarbij gaan ze verder dan de inhoud, ook de logistieke randvoorwaarden zoals locaties en catering spelen een belangrijke rol bij het emotioneel ‘bespelen’ van mensen.

In deze tijden, waarbij kritisch wordt gekeken naar het gebruik van evenementen en in de veronderstelling dat evenementen een onderdeel zijn van de communicatiemix, is zo’n doordacht en subtiel concept een waardevol instrument om het behalen van de doelstellingen te garanderen.

Deze workshop is een eye-opener voor iedereen die professioneel met evenementen omgaat, hetzij in het bedrijfsleven, bij de overheid of voor not-for-profit instellingen, of werkzaam is aan bureau- of leverancierszijde. De workshop behandelt unieke visies en staat daardoor, volgens de organisator, op een hoog niveau en is daarmee geschikt voor enigszins tot uiterst ervaren organisatoren en communicatie- en marketingdeskundigen, die bereidt zijn buiten-de-box te denken. Datum: Donderdag 6 april 2006Plaats: Leiden, de TuinkamerOrganisator: The Live House strategie, communicatie & eventsDeze training kan ook in-company worden gegeven en heeft dan als neveneffect teambuilding.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels