Tijdens Digitale Marketing 2013 komen de nieuwste ontwikkelingen en trends voorbij op het gebied van online marketing. Expertsen vakgenoten nemen congresbezoekers mee langs de laatste trends. Dagvoorzitter is Paul Blok, eigenaar van en strateeg bij strategisch adviesbureau Conflict.
Andere sprekers zijn Richard Otto (auteur van boek ‘Basisboek Online Marketing), Peter van Houdt (Fairchild Marketing Consultants), Paulus Veltman (blogger van Marketingfacts), Steven Koopmans (Expand Online), Maartje Verbakel (Coosto), Peter Boots (Van de inhoud) en Henk Witteveen (Earth Concepts).
Digitale Marketing 2013 is breed ingestoken en daardoor geschikt voor zowel grote als kleine partijen, zoals restauranthouders, kroegbazen en hotelmanagers. Het congres vindt plaats bij Kameryck in Kamerik, een paar kilometer ten noorden van Woerden.
Inschrijven voor Digitale Marketing 2013 kan via een speciale website. Het congres wordt georganiseerd door Reed Business Media, eigenaar van onder andere Misset Horeca, Snackkoerier en Misset Catering.