Menken Orlando: Foodservice Award voor Snacks en Zoetwaren

Menken Orlando: Foodservice Award voor Snacks en Zoetwaren

Fabrikant Menken Orlando heeft in de categorie Snacks en Zoetwaren maandag 2 december de Foodservice Award gewonnen. De awards zijn maandag voor het eerst uitgereikt bij Huis ter Duin in Noordwijk. Het is een nieuw initiatief van Misset Horeca.

Menken Orlando scoort het best in de categorie Snacks en Zoetwaren, met een score van 7,32. Het bedrijf is net als 42 andere firma's die opereren in vijf categorieën beoordeeld op evenzoveel criteria. Punten voor het verkrijgen van een Foodservice Award zijn gegeven voor kennis, samenwerking, innovativiteit, productaanbod en perational excellence.

Menken Orlando, bekend van de merken Wings, Menken en Osaka en diverse private label producten, laat Mondelez achter zich. Dit bedrijf wordt tweede in de categorie Snacks en Zoetwaren met een score van 7,30. Nestle eindigt op plek drie met 7,09 punten.

In de lijst met beoordelingen van alle 43 fabrikanten samen staat Menken Orlando met twee hoge noteringen. Op het punt operational excellence staat Menken Orlanda op een mooie tweede plaats, achter Coca Cola. Als het gaat om het criterium kennis stat het bedrijf op nummer 5.

De FSA zijn een initiatief van Misset Horeca. Het achterliggende onderzoek wordt uitgevoerd door EFMI Business School met ondersteuning van FSIN, het Foodservice Instituut.

Wilt u het volledige rapport omtrent de Foodservice Awards bestellen? Stuur dan een e-mail naar Misset Horeca. De kosten voor het rapport bedragen 399 euro.