Kapitaalinjectie voor kortingsapp Scoupy

Kapitaalinjectie voor kortingsapp Scoupy

Scoupy, de app waarop kortingsbonnen van horecazaken worden aangeboden, heeft een kapitaalinjectie ontvangen van twee miljoen euro. Het marketingplatform wil met de kapitaalinjectie de groei van de app versnellen.

Scoupy heeft nu 700.000 geregistreerde gebruikers die via de app kortingsbonnen van horecabedrijven en winkels kunnen downloaden.

'De bedrijfsfinanciering zal gebruikt worden om de functionaliteit van het platform voor lokale acquisitie, activatie en retentie door te ontwikkelen en de positie in Nederland te versterken', aldus Valentijn Bras, directeur van Scoupy.

Scoupy heeft de investering ontvangen van Gennie Freen Producties (GFP), SanomaVentures en de eigen oprichters Valentijn Bras, Olivier Slot en Pierre Karsten. Naast de investering is volgens Investormatch.nl ook de aandelenverdeling veranderd. De investerende partijen hebben de bestaande aandelen van Netwerk VSP overgenomen.