Misset Horeca verandert de zaak

Misset Horeca verandert de zaak

Afgelopen maanden is er achter de schermen heel hard gewerkt aan Misset Horeca van business-to-businessuitgeverij Vakmedianet. Zowel de website als het magazine is volledig vernieuwd. Dit weekend ligt het ruim 125 pagina dikke magazine bij de lezers op de mat.

Het vakblad is onlangs fors in oplage verhoogd en wordt nu iedere twee weken verstuurd naar 23.000 professionals. Hoofdredacteur Marjon Prummel: ‘We hebben zowel inhoud als vorm aangepast met een sterke focus op bedrijfsvoering. In een aantrekkelijk jasje willen we horecaprofessionals informeren, inspireren en prikkelen en ze alles bieden om hun horecazaak succesvoller te maken.’

Boordevol tips

Misset Horeca bevat nieuws, achtergronden en opinie, inspirerende best practices van succesvolle ondernemers en geeft aandacht aan innovatieve producten. Ontwikkelingen in de culinaire wereld en op het gebied van design, gedistilleerd en technologie worden met aansprekende foto’s inspirerend in beeld gebracht. Het magazine staat boordevol praktische informatie en tips. ‘We willen ons credo ‘Misset Horeca verandert de zaak' waarmaken.’

Sluit nu een heel voordelig proefabonnement op Misset Horeca af:
Een half jaar (13 nummers)* Misset Horeca (van €174,60) voor slechts €49 excl. BTW.

proefabo