Digitaal uitgaansplatform BarDoggy zoekt meer investeerders

Digitaal uitgaansplatform BarDoggy zoekt meer investeerders

Het digitale uitgaansplatform BarDoggy BV dat in maart 2015 werd gelanceerd, is op zoek naar meer investeerders.

Er is crowdfundingcampagne gelanceerd die in 60 dagen €75.000 moet opleveren en is er ruimte voor investeerders die naast een financiële bijdrage ook kennis en kunde in het bedrijf kunnen brengen. Oprichter Tim Kraker hoopt op een totale investering van €1 miljoen. Met een investering van €575.000 vanuit fulle service mediabedrijf Altermedia is de eerste stap gezet.

Digitale gastvrijheid

BarDoggy is een platform met informatie over uitgaansgelegenheden. Gasten kunnen via hun smartphone deze horecagelegenheden in de buurt kunnen vinden. In Nederland is inmiddels 70 procent van alle 500.000 horecagelegenheden vindbaar via het platform en de eerste veertig grote Europese steden zijn ook al in kaart gebracht.

Platform

De afgelopen maanden hebben 200 horecagelegenheden hun profiel uitgebreid met aanbiedingen op het platform en hebben ruim 60.000 consumenten het platform gebruikt. BarDoggy geeft de ondernemers live inzicht in hun bezoekersstatistieken.