Bas Hoogland is Hotello of the Year

Bas Hoogland is Hotello of the Year

Bas Hoogland, commercieel directeur van Landal GreenParks, is woensdagmiddag in Maastricht uitgeroepen tot Hotello of the Year 2007. Dat gebeurde tijdens het congres Hotellotop, dat voor het derde achtereenvolgende jaar wordt gehouden.

Behalve Bas Hoogland waren nog twee oud hotelschoolstudenten genomineerd voor de KPN Hotello of the Year Award: Hans Kennedie (Golden Tulip) en Paul Bringmann (La Place).

Naamsbekendheid

Winnaar Bas Hoogland krijgt de award voor de uiterst succesvolle wijze waarop hij het merk Landal in de markt zet. In tien jaar tijd is de naamsbekendheid van Landal enorm gegroeid. Bas Hoogland is altijd de stuwende kracht geweest achter elke campagne, foto-shoot, mailing, brochure en internetontwikkeling (winnaar van de internet Thuiswinkel Award 2006).

Vogelgeluiden

Hierdoor profileerde Landal zich zeer consistent, origineel en authentiek. Van vogelgeluiden als wachtmuziek, eerlijke fotografie, alles straalt groen en natuur uit, zelfs de luciferkoppen moeten groen zijn. Op 1 september 2002 gaf hij leiding aan een tweede restyling na de overname van 34 Gran Dorado parken. Met ruim 60 parken in zes landen en bijna 10.000 bungalows is Landal GreenParks een sterk merk.

Zie ook:

Landal pakt internetprijs