Koe promoot tophotel

Het is geen platte grap, maar een pr-stunt waar over is nagedacht. Het nieuwe Holiday Inn Amsterdam Schiphol heeft de beeltenis van een koe ingezet voor promotiedoeleinden. De koe was onlangs in de conferentiezaal van het hotel aanwezig om daar op de gevoelige plaat vastgelegd te worden.

Zij figureert nu als model in de printcampagne van het hotel. Omdat het hotel rust uitstraalt en in een natuurlijke omgeving is gelegen, is besloten de koe in te zetten voor promotie. General manager Maurice Jansen: ,,Ons hotel ligt op een paar kilometer afstand van Schiphol, maar het ademt de rust uit van een plattelandshotel.’’

De ruimtelijke architectuur van het pand en de bijzondere lichtinval hebben geleid tot de keuze van dit bijzondere model. De reclamecampagne met de koe in de vergaderzaal is te zien via een groot aantal media.

Holiday Inn Amsterdam Schiphol is uitgerust met moderne en professionele apparatuur. Het hotel onderscheidt zich onder meer met een autolift. Het beschikt over 19 conferentiezalen waar in totaal 1300 gasten kunnen worden verwelkomd.