Dutch Hotel Award zoekt communicatietoppers

Communicatie wordt het sleutelwoord in de nieuwe editie van de Dutch Hotel Award, de wedstrijd om het beste managementteam in de hotellerie. De inschrijfperiode om deel te nemen aan de hotelwedstrijd is geopend.

Tot 27 maart kunnen hotels zich aanmelden via www.dutchhotelaward.nl. Het thema van de wedstrijd is dit jaar communicatie. Het gaat hierbij om communicatie in de bedrijfsvoering, op het terrein van internettechnologie en binnen de wijze waarop het management een hotel in de markt zet.

De Dutch Hotel Award is binnen drie jaar uitgegroeid tot een prestigieuze managementvakprijs. Vorig ging het Maastrichtse hotel Beaumont met de hoofdprijs aan de haal. ‘De prijs bezorgde ons een lawine aan free publicity. Het gevolg daarvan was dat mijn kamerbezetting in 2005 met 17 procent groeide’, aldus eigenaar Harrie Beuamont in Misset Horeca.

De wedstrijd wordt georganiseerd door het adviesbureau Trust Hospitality, in samenwerking met Misset Horeca, ING Bank, Hoge Hotelschool Den Haag en SBS Architectuur. Vrijdag 2 juni wordt de winnaar van de Dutch Hotel Award bekendgemaakt.

Bekijk deze collectie

Inrichting

Bij de inrichting van je horecazaak en je terras komt veel kijken. Je wilt dat de sfeer past bij het concept en je gasten aanspreekt. Er zijn veel aspecten waar je rekening mee moet houden. In deze collectie tips en inspiratie op het gebied van interieur en exterieur: van het interierontwerp tot meubilair en van routing tot sfeer.