Holiday Inn Amsterdam opgefrist

Holiday Inn Amsterdam opgefrist

Holiday Inn Amsterdam is flink opgefrist. Het hotel is voorzien van het nieuwe Holiday Inn logo en ook het interieur is aangepakt. Het is het eerste hotel binnen de Benelux dat deze upgrade heeft ondergaan. Alle 3200 hotels van Holiday Inn komen aan bod.

De upgrade is onderdeel van een wereldwijd project van het merk Holiday Inn. Alle 3200 hotels krijgen dezelfde upgrade als in Amsterdam is toegepast. De totale investering bedraagt 667 miljoen euro.

Het Holiday Inn logo heeft een make-over doorgemaakt; een nieuw lettertype, een groene kleur en een eigentijdse vormgeving. Het is de eerste grote verandering sinds het merk ruim vijftig jaar geleden is gelanceerd.

General manager hotel

Pascal Aartman, General Manager van Holiday Inn Amsterdam, over de re-styling: ‘Uit een wereldwijd onderzoek onder meer dan 50.000 reizigers is gebleken dat gasten bepaalde elementen bij uitstek belangrijk vinden: extra grote bedden, grote douchekoppen, keuze uit specifieke kussens, persoonlijke aandacht en service in combinatie met een moderne en frisse uitstraling. Samen met de renovatie van de binnen- en buitenkant van ons hotel, kunnen we nu optimaal aan de wensen van onze gasten blijven voldoen.’

Het Holiday Inn Amsterdam is aangesloten bij de InterContinental Hotels Group, een internationaal bedrijf met zeven hotelketens onder zijn hoede.