nieuws

Hotels ontdekken Twitter als marketingkanaal

Hotel

Behalve LinkedIn en Hyves gebruiken steeds meer hotels ook internetdienst Twitter als marketinginstrument. Twitter blijkt een handig platform om last minute aanbiedingen en arrangementen aan de man te brengen.

Hotels ontdekken Twitter als marketingkanaal

Twitter is een internetdienst waarbij de gebruikers kleine berichten kunnen publiceren. Iedere gebruiker (Twitteraar) kan op elk moment van de dag in maximaal 140 tekens per e-mail of sms meedelen waar hij/zij mee bezig is. Iedere Twitteraar kan dit op de computer of mobiele telefoon terugzien.

Hampshire twittert ook

Hampshire hotels is inmiddels ook gebruiker van Twitter en gebruikt de dienst om last minutes en ander scherpe aanbiedingen in de markt te zetten. ‘Twitter is snel en doeltreffend’, zegt Jacqueline Nederlof, Marketing en Distributie Manager bij Hampshire hotels. ‘In korte tijd hadden wij al meer dan 500 volgers’. Nederlof verwacht dat dit aantal de komende maanden verder groeit.

Meer nieuws over Hampshite Hotels:

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels