Inschrijven Dutch Hotel Award kan nog!

Inschrijven Dutch Hotel Award kan nog!

De jury van de Dutch Hotel Award focust dit jaar vooral op self service. Wat is de visie van uw hotel op dit begrip. Managementteams van hotels worden uitgedaags deel te nemen aan de Dutch Hotel Award 2011. Wie volgt Hotel en Congrescentrum Papendal op, de winnaar van 2010? Inschrijven kan tot 8 april.

In de hotelbranche, traditioneel gericht op het verlenen van service, is het te merken dat haast en ongeduld van gasten een wissel trekken op de dienstverlening. Steeds meer mensen vinden een snel ontbijtbuffet een prima alternatief. Gasten willen zelf regelen en boeken. Dit jaar is de jury van de Dutch Hotel Award erg benieuwd hoe managementteams omgaan met het begrip Self Service. Wat zijn de voordelen? Hoe worden nieuwe inzichten ontwikkeld en omgezet in zelf uit te voeren handelingen? Of is uw zienswijze geheel anders en weet u juist daarmee succes te behalen? Naast de visie op self service zijn financiële stabiliteit en creativiteit en teamspirit van het managementteam belangrijke criteria.

Stella van der Sluis, Directeur van Papendal, roemt het effect van deelname aan de strijd. “Ik zag de inschrijving voorbij komen en heb toen samen met het MT besloten dat we er volledig voor zouden gaan. Uiteindelijk heeft dit hele proces ons als MT heel dicht bij elkaar gebracht, iets wat een trainer op Papendal nooit voor elkaar had kunnen krijgen”.

Aanmelden kan via www.dutchhotelaward.nl waar het wedstrijdformulier kan worden gedownload en de wedstrijdprocedure kan worden bekeken. De Award wordt sinds 2004 jaarlijks toegekend. Winnaars van vorige edities waren onder andere Hotel des Indes in Den Haag en Chateau St. Gerlagh in Valkenburg. De winnaar van 2009, Hotel De Zon in Ommen merkte de marketingwaarde van de prijs en gaf aan dat de prijs voor zeker 150.000 euro extra omzet opleverde voor het hotel.