Louvre lokt nieuwe hotels met actie

Louvre lokt nieuwe hotels met actie

Louvre Hotels Group is op uitbreidingspad. Met een speciale campagne wil de groep nieuwe hotels in de Benelux werven. Daarmee biedt het geïnteresseerde hoteliers onder meer een aanzienlijke korting op de entrance fee.

'Vooral het gedifferentieerde karakter van de groep – met labels van 1 tot 5 sterren – zorgt ervoor dat veel hotel in aanmerking komen', schrijft het zelf in een aankondiging van de Benelux-actie.

Golden Tulip en Campanile

'We bieden met onder andere Golden Tulip en Campanile een afgewogen balans tussen zelfstandigheid en samenwerken.' De keten staat mondiaal op nummer acht, voert zeven merken en is ambitieus.

Meetbaar

Haike Blaauw, verantwoordelijk voor de Benelux: 'We introduceren een kennismakingskorting van 50%, omdat we weten dat we het waar kunnen maken door meetbare, toegevoegde waarde aan hotels te kunnen bieden. Nu de markt weer aantrekt, is dit voor ons het moment om potentiële collega's een laatste duwtje in de rug te geven.'

Tulip Inn en Premiere Classe

Louvre Hotels Group is inmiddels de op één na grootste hotelketen van Europa. In de Benelux voert het naast de al genoemde Golden Tulip en Campanile ook de merken Tulip Inn en Premiere Classe. 'Hotels die zich aansluiten, gaan profiteren van 50 jaar ervaring in de branche. Naast inkoopvoordeel, ketencontracten en het reserverings- en distributiesysteem, kunnen ze ook gebruik maken van de expertise van sales, marketing en business-support. Er zijn verschillende samenwerkingsverbanden mogelijk. Hotels kunnen franchise-overeenkomsten aangaan, of kiezen voor een managementcontract.'